| Student Affairs Division
list of latest announcement

Notify date of submission of Student Activity work on Mac 02, 2020 (Monday) to Mac 06, 2020 (Friday) before 12.00 pm. The following is the Delivery and Presentation Paper of the Working Papers

Informed Student Activity Presentation is on Mac 11,  2020 (Wednesday)  at student affairs Division Office. Time is from 9.00am to 11.30am only.

Date Groups Download
11/03/2020(Wednesday) 1 .pdf
2  .pdf
3 .pdf
4 .pdf
5 .pdf
6 .pdf

 List The  Paperwork of Activity need to repair

Temporary accommodation will only be valid  until September, 05 2019 before 4.30 pm. Click here to download Temporary Accomodation Reservation Form

To obtain the latest data for off-campus undergraduate students for their convenience. All these information is very useful to ensure the welfare and safety of the off-campus undergraduate students.

Sila Klik Link ini untuk mengisi data pelajar luar kampus UPM.
https://goo.gl/forms/UrMKwPCPOT9nSkWG2

Dimaklumkan Bahagian hal Ehwal Pelajar akan melaksanakan Permohonan Aktiviti pelajar secara Online berkuatkuasa pada  17hb Februari 2020. Pelajar boleh memohon melalui link berikut https://forms.gle/341VSRJ1TbChoM836 .

Semua laporan  Aktiviti Pelajar boleh di isi secara on -line https://forms.gle/5tdF9ypgHc5biDiQ8 

PELAKSANAAN KEHADIRAN PELAJAR BAGI PENGINAPAN INI ADALAH SEPERTI BERIKUT;

Tarikh : 28-30 Jun 2020
Masa : 10 pagi – 4 petang
Tempat : Dewan Besar, Pusat Kebudayaan Dan Kesenian Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, UPM

PERHATIAN!!!

HANYA PELAJAR YANG MENGINAP DI KOLEJ KEDIAMAN SAHAJA YANG TERLIBAT DALAM PROSES INI.

BAGI PELAJAR LUAR KAMPUS, YANG MENDAPAT KEBENARAN PULANG KE KAMPUS , ANDA TIDAK PERLU MENJALANI PROSES INI.

PARA PELAJAR JUGA DIMINTA UNTUK MEMBUAT PENILAIAN RISIKO JANGKITAN COVID19 DIRUMAH ATAU SEBELUM MEMASUKI PINTU 1 UPM ( https://ertcovid19.upm.edu.my ) DAN MEMBUAT PENGISYTIHARAN KESIHATAN COVID19 ( https://forms.gle/KLUgrsnVEBYNPDhT9 ) DALAM MASA 48 JAM SEBELUM MEMASUKI KAMPUS UPM.

PELAJAR JUGA DIMINTA UNTUK MEMBUAT KAJI SELIDIK KEHADIRAN PELAJAR DI PAUTAN ( https://forms.gle/EJCDTztw8N8xNVRW9 ).

HANYA UNTUK PELAJAR YANG TELAH MENDAPAT KEBENARAN UNTUK PULANG KE KAMPUS SAHAJA

BAGI PELAJAR YANG AKAN PULANG SELEPAS 30 JUN 2020, SILA BERHUBUNG DENGAN PIHAK KOLEJ KEDIAMAN

Sebarang pertanyaan sila hubungi BILIK OPERASI PENGINAPAN & KEBAJIKAN COVID-19 HEPA (03 9769 7386)

Dear valued customers,
UPM are committed towards providing quality services to our customers. Please help us serve you and others better by taking a few minutes to answer the questions below.

Thank you.

 

CUSTOMER SATISFACTORY SURVEY FORM 2021

 

PELANJUTAN TARIKH TUTUP PENCALONAN ANUGERAH TOKOH SISWA KPT

 

Dimaklumkan tarikh tutup bagi penghantaran pencalonan Anugerah Tokoh Siswa KPT telah dilanjutkan kepada 31 Januari 2022.

Proses dan pautan borang permohonan masih lagi menggunakan yang sama.

https://bit.ly/CalonATSUPM - borang pendaftaran
http://ats.mohe.gov.my/ - borang lengkap pencalonan

Poster hebahan rasmi berkaitan perkara di atas akan dikeluarkan dalam masa terdekat. Terima kasih.

 

Sistem permohonan pencalonan:

Klik link untuk pendafatran Anugerah Putra Ikon

Student Affairs Division
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
+603-9769 6075
+603-9769 2091
SXEUUAQ~